Thursday, August 20, 2009

-malam-

tepat 1.55 pagi...
mata x ngantok lagi..
tataw nk bt apa, wani asek dok gayut dari tadi..
adip lak dah tidoq...
so bored..huh!!
aku baru jew abeh tgk movie.. "syurga cinta"

cita 2 kata jodoh terbahagi kpd 3 :
  • jodoh dari syaitan..
  • jodoh dari jin..
  • jodoh dari Allah.. yeah..itulah yang dikatakan syurga cinta..hehe :p
kalau b0le aku nk cinta yang ketiga 2 lah..
cinta dari Allah..:">
hurm tapi b0le kah aku dpt cinta 2??..
tataw la.. sebahgai manusia aku hanya perlu berusaha dan bertawakal saje..
cinta aku hanya untuk org yg betoi2 ikhlas mengenali aku.. bkn utk dipersendakan..
hakhak.. ayat cm pa g..
dah2 x ma0 pikiaq.. aku muda g.. nk enjoy dulu.. ada jodoh adala..
mereben ehh!! malam2 buta dok buat jiwang terok pa tataw..
kla nk p cuci muka, basuh kaki then tidoq..
-malam-

No comments:

Post a Comment